Back to Top

FAQ



Dziękujemy za odwiedzenie naszego sklepu z butami. Tutaj udzielamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, a także udzielamy odpowiedzi, aby Ci pomóc. Mamy nadzieję, że będzie to miało jasny i pouczający wpływ na zakupy online.

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

W odpowiedzi na zapytanie z przyjemnością poprowadzimy Cię przez łatwe zakupy na naszej stronie internetowej. Wystarczy wykonać poniższe czynności:

A. Wybierz swój ulubiony produkt. (Każda pomoc, prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem sprzedaży online)

B. Kliknij przycisk "Dodaj do koszyka" na stronie produktu, a następnie przejdź do koszyka. Chcesz kupić wiele przedmiotów w swoim koszyku? Zmień liczbę w Ilości. pudełko. Chcesz usunąć przedmiot ze swojego koszyka? Kliknij przycisk Usuń po prawej stronie dowolnego elementu w koszyku.

C. Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów, po prostu musisz kontynuować zakupy na naszej stronie. Albo, idź, aby sprawdzić.

D. W tym kroku 2, proszę poprawnie potwierdzić swój adres wysyłki. I kontynuuj kasę.

E. Wybierz sposób płatności, który preferujesz.

F. Ostatni krok, wystarczy potwierdzić, a następnie przejść do strony płatności, aby zapłacić zamówienie. .

E. Po zakończeniu zamówienia, Przetworzymy zamówienie w ciągu dwóch dni i wyślemy go! I zajęłoby to około 7-9 dni roboczych do drzwi!

2. Jak długo trwa wysyłka?
Jak zwykle dotarcie do Twoich drzwi zajmie Ci 9-15 dni roboczych. Poza tym zrealizujemy twoje zamówienia w ciągu 2 dni i wyślemy je. Paczkę możesz śledzić online.

3. Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia prześlemy Ci e-mailem numer śledzenia i linki śledzące do zarejestrowanego adresu e-mail. Po prostu wpisz te informacje w odpowiednie pola i kliknij przycisk ścieżki. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail, jeśli potrzebujesz dalszej pomocy w śledzeniu.

4. Co muszę zrobić, jeśli chcę anulować zamówienie po jego złożeniu?
Skontaktuj się z nami w ciągu 12 godzin, jeśli zapłacisz nam, jeśli chcesz anulować lub zmienić zamówienie. pobieramy 15% kwoty zamówienia jako opłatę prowizyjną. Pomyśl o tym. Nie możemy zaakceptować anulowania dla produktów, które zostały już wysłane.

5.Jeśli jest problem z towarami, które otrzymałem, co powinienem zrobić?
W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem prosimy o natychmiastowy kontakt. Poinformuj nas o problemie z zamówieniem, a my udzielimy ci instrukcji.

6. Co powinienem zrobić, jeśli przesyłka zostanie zgubiona lub skradziona?
Jest to mało prawdopodobne w tym przypadku. Ale jeśli towary zostały uszkodzone lub utracone, wyślemy ci kolejną w celu rekompensaty. Jeśli jednak usługa pocztowa dostarcza towar pod niewłaściwy adres, który podałeś lub zmieniłeś adres bez powiadomienia nas z wyprzedzeniem, nie możemy nic zrobić, aby odzyskać twoje zamówienie.

7. Popełniłem błąd przy moim zamówieniu, a jego status informuje Shipped, co mam zrobić?
Jeśli zamówienie już zostało, nie możemy wprowadzać zmian w zamówieniu. Poczekaj, aż otrzymasz zamówienie, a następnie skontaktuj się z nami, a my prześlemy ci dalsze instrukcje.

8. Czy hurtujesz nasze produkty?
Jeśli chcesz sprzedać nasze produkty hurtowo, skontaktuj się z nami.

9. Czy sklep jest bezpieczny do odwiedzenia?
 Tak, absolutnie! Bezpieczeństwo ma zawsze najwyższy priorytet w naszym sklepie, a wszystkie twoje dane osobowe będą traktowane jako poufne i nie będziemy przenikać żadnej z twoich informacji do innej trzeciej części. Będziemy je przechowywać na bezpiecznym serwerze i będziemy w pełni przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych i konsumentów z naszej strony. Zapewniamy bezpieczeństwo wszystkich danych transakcji przy użyciu zaawansowanego dostawcy rozwiązań zabezpieczających.

10. Szukam przedmiotów, które nie są wymienione w Twojej witrynie, czy możesz je dostarczyć?
Jeśli w tym przypadku, prosimy o kontakt z obrazem, numerem seryjnym lub numerem modelu towaru. Im więcej szczegółów zostało podanych, tym łatwiej i szybciej zlokalizować towary w fabryce.