Back to Top

Zwrot i wymiana

Przed wysyłką sprawdzimy towar pod kątem jakości wybiórczej i dostarczymy numer śledzenia dla wszystkich wysyłanych produktów. W naszym sklepie twoja satysfakcja jest dla nas priorytetem w długoterminowych relacjach biznesowych między nami. Oferujemy politykę zwrotów dla klientów, którzy nie są zadowoleni ze swoich produktów. Istnieje kilka wytycznych, których należy przestrzegać, aby powrót / wymiana przebiegła bezproblemowo.

1. Przed powrotem, napisz do nas najpierw na adres zwrotny, a także autoryzację zwrotu, bez którego zwroty nie będą akceptowane. Przeczytaj najpierw następujące zasady:

A. Napisz do nas e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy lub wymianę w ciągu 3 dni od przybycia, podaj przyczynę zwrotu i jednocześnie zrób zdjęcie w celu uzyskania naszego odniesienia.

B. Po otrzymaniu paczki, dokładnie sprawdź zamówiony produkt. Jeśli otrzymałeś produkt o złej jakości lub niewłaściwy produkt inny niż zamówiony, zrób zdjęcie przedmiotu i odeślij go nam w ciągu 14 dni od otrzymania. Musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu. Następnie wyślemy ci nowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.

C. Jeśli chcesz zwrócić produkt tylko dlatego, że go nie chcesz, zwróć uwagę, że opłata za wysyłkę jest na twój koszt. musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu, a produkty nie powinny być używane (spróbuj wypróbować). Oryginalna opłata za wysyłkę nie podlega zwrotowi.

D. Przedmiot jest Twoim obowiązkiem, dopóki nie dotrze do nas. W przypadku Twoich zainteresowań sugerujemy, aby odesłać przesyłkę za pomocą możliwej do prześledzenia metody.

E. Zakupione produkty nie będą naprawiane, wymieniane ani zwracane za darmo, jeśli problemy z jakością są spowodowane czynnikami ludzkimi lub możliwymi do uniknięcia uszkodzeniami.

2. Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt, załóż notatkę z następującymi informacjami:

1) Numer zamówienia

2) Kod produktu / nazwa produktu

3) Szczegóły powodu wymiany

4) Zwrot lub wymiana jako rozwiązanie

Zwroty będą przekazywane wyłącznie na oryginalne sposoby płatności. Opłata za uzupełnienie zapasów i manipulacje w wysokości 5% zostanie odjęta od refundacji. Wymiana zostanie wysłana dopiero po otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Po otrzymaniu Twojej retunowanej paczki skontaktujemy się z Tobą. Prosimy o zachowanie do 15 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu w celu przetworzenia zwrotu lub wymiany.